Search This Blog

Friday, December 2, 2011

Lentile de contact

Dupa multe intrebari si rasuciri m-am hotarat sa-mi  comand o pereche de lentile albastre ....
Le-am cumparat de aici la pretul de 59 lei...Raportandu-ma la pret pot spune ca sunt extrem de comode se fixeaza foarte bine...iar pe ochii mei inchisi la culoare se vad exact cum imi doream ...Am ales sa cumpar online din comoditate iar acest site avea pretul  cel mai mic .Mi-au fost livrate in 24 ore(am plasat comanda la ora 4:30 pm si a doua zi la 2pm am avut coletul /am ales livrarea prin curier) si am fost extrem de incantat sa constat ca au fost foarte bine ambalate (ceea ce rar  gasesti la comerciantii online) Asadar va recomand cu incredere aceste lentile ......va las cu cateva poze:)
mentionez ca acesta ese un review 100% sincer iar lentile au fost achizitionate pe banii mei (deci nu aveam motive de un review fals)




1 comment: