Search This Blog

Wednesday, December 15, 2010

Shewee

     Era o vreme cand diferenta intre fete si baieti o faceau cerceii ,dar acest lucru s-a perimat iar apoi singura diferenta era data de faptul ca baietii fac ''pipi'' din picioarea Dar astazi putem afirma ca nici asta nu mai este o certitudine pentru ca putem rasufla usurate :S-a inventat SHEWEE un dispozitiv pentru urinare ce ne permite sa facem ''pipi'' din picioare....Stiu ca suna ciudat dar in fond este foarte simplu de utilizat si extrem de practic !!!Am avut o perioada suficienta pentru a-l testa si pot afirma ca desi la inceput nu m-a dat pe spate in final i-am descoperit ''randamentul maxim''
     Prima oara l-am testat la dus asa cum este recomandat si totul a functionat perfect apoi la toaleta de cateva ori si in final l-am luat cu mien in poseta pentru a-l incerca si in WC-urile publice !Concluzia a fost urmatoare : este dificil de manevrat daca aveti haine strambe ce nu ma permit sa va ''cracanati'' suficient ( de exemplu dres sau jeans stramti) dar situatia s-a schimbat radical cand am plecat in concediu ( la tropice) unde nu aveam decat costumul de baie pe sub fusta  si am constatat ca prietenul meu shewee mi-a fost de mare folos .....
   Deci fetelor sincer (pentru ca acesta este un review sincer ) nu ezitati si comandati
     Acest shewee mi-a fost oferit gratuit spre testare de catre tu.ro http://www.tu.ro/cadou-shewee-albastru.html

  Pe site-ul tu.ro  sunt si filmulete de prezentare si mai multe detalii
 
 

No comments:

Post a Comment